UniOulu Science Day oheistapahtuma: Mittlab kierros, klo 14–15

Tervetuloa tutustumaan uuteen Lääketieteellisen kuvantamisen opetus- ja testilaboratorioon, Mittlab:iin, osana UniOulu Science Day-tapahtumaa.

Tapahtuman tiedot

Kontinkangas, Oulun yliopistollinen sairaala

Laboratoriomme tarjoaa laajan valikoiman fyysisiä ja virtuaalisia työkaluja opetukseen, tutkimukseen, testaukseen ja tuotekehitykseen. Fyysiset työkalut sisältävät tietokonetomografia-, röntgen-, kartiokeilatietokonetomografia- ja mammografialaitteet, sekä laajan valikoiman testikappaleita niiden kanssa käytettäväksi. Meiltä löytyy lisäksi kokeellinen TT-yksikkö fotonilaskentadetektorilla, minkä käyttötarkoitus on biologisten näytteiden tomografinen kuvantaminen.

Virtuaaliset työkalut sisältävät 360°-ympäristöjä kuvantamishuoneista ja virtuaalisia laitteiden käyttöliittymiä TT-, MRI- ja röntgenkuvantamiseen. Olemme kiinnostuneita hyödyntämään laboratoriota myös lääketieteellisten alojen ulkopuolella. Tule tutustumaan tiloihimme ja keskustelemaan tulevaisuuden yhteistyömahdollisuuksista!

Kierros alkaa 20.4. Oulun yliopistollisen sairaalan NK-ovelta klo 14:00. Ilmoittaudu kierrokselle täällä: https://link.webropolsurveys.com/S/446142A1BAF30A12.

Vierailu on osa UniOulu Science Day-tapahtuman ohjelmaa.

Viimeksi päivitetty: 27.3.2023