Yritysvastuullisuuden työpaja & vastuullisuustestin julkistamistilaisuus POHJAT – Pohjois-Suomen Yrittäjyysviikolla

Haluatko oppia, miten hyödyntää vastuullisuutta kilpailuetuna? Osallistu POHJAT – Pohjois-Suomen Yrittäjyysviikolla järjestettävään työpajaamme, niin saat vinkkejä ja sparrausta yritysvastuullisuuteen ja vastuullisuusraportoinnin edistämiseen yrityksessäsi. Julkistamme tilaisuudessa myös digitaalisen vastuullisuuden arviointityökalun, joka auttaa yritystä arvioimaan vastuullisuuden nykytilaa ja vastuullisuuden eri osa-alueisiin liittyviä kehityskohteita.
ihmisiä tekemässä ryhmätöitä

Tapahtuman tiedot

Fennian Siikasali, Kauppurienkatu 8 A, 2. krs, 90100 Oulu

Muu

Uudesta digitaalisen vastuullisuuden arviointityökalun avulla saa käytännön kehitysvinkkejä yritysvastuullisuuden ja kestävän kehityksen edistämiseen. Vastuullisuustesti on suunnattu erityisesti mikro-, pien- ja keskisuurille yrityksille.

Työpaja on suunnattu kaikille yritysosallistujille, jotka haluavat kehittää omaa tai organisaationsa vastuullisuusosaamista. Työpaja sisältää vertaisryhmäkeskusteluja, harjoituksia ja esimerkkejä.

Tilaisuuden päätteeksi osallistujille on tarjolla lounas. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 30.8.2024 mennessä täältä.

Kysy lisää:
Jaana Jeminen, projektipäällikkö, VATUPASSI-hanke
Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti
jaana.jeminen@oulu.fi

Työpaja järjestetään osana VATUPASSI – Vastuullinen tulevaisuus –projektia (ESR+). Projektin tavoitteena on lisätä vastuullisuusosaamista ja muutoskyvykkyyttä työelämään ja kohderyhmänä ovat mikro- ja pk-yritykset. Projektin päätoteuttaja on Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti ja osatoteuttajina Raahen seudun kehitys, Kalajoen kaupunki, Ylivieskan kaupunki ja Nivala-Haapajärven seutu NIHAK.

Tilaisuus on osa POHJAT - Pohjois-Suomen Yrittäjyysviikkoa, joka kokoaa yhteen pohjoissuomalaiset yrittäjät ja yrittämisestä kiinnostuneet. Se on foorumi, jossa sekä juhlistamme pohjoisen sinnikästä yrittäjyyttä että teemme yrittäjyyden pohjatöitä. Opimme ja inspiroiduimme puheenvuoroista, työpajoista sekä keskusteluista hengenheimolaistemme kanssa. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kaleva Media, Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjät, OSAO, Oamk, Oulun yliopisto, Kolmas Polvi, Business Oulu ja Oulun kauppakamari.

Viimeksi päivitetty: 10.8.2024