Yritysvierailu: Elektrobit rekrytoi Career Centressä

Elektrobit saapuu Career Centreen ke 28.9.2022 rekrytoimaan Oulun yliopiston opiskelijoita ja tohtorikoulutettavia!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Career Centre (YT101)

Kutsu sinulle, tulevaisuuden ohjelmisto-osaaja

Autoteollisuuden ohjelmistojen merkitys ja osuus autojen arvossa kasvaa. Tekemätöntä työtä on vielä paljon ja nyt edetään aivan huimin harppauksin. Ei muuten ole puheessa paljon lapinlisää, jos sanoo, että melkeinpä jokaisessa maailman valmistuvassa autossa on jotain meidän softaa.

Kiinnostaisiko sinua aloittaa urasi kansainvälisessä työyhteisössä tulevaisuuden autoiluun vaikuttaen? Meillä et altistu vain huonoille vitseille ja loistavien työkaverien seuralle, vaan viemme sinut mukanamme autoilun kärkibrändien maailmaan –uramahdollisuuksiin sähköistyvän ja autonomisen autoilun parissa.

Tervetuloa tapaamaan meitä Oulun Yliopistolle (Career Centre)

Keskiviikkona 28.9.2022 klo 10:00–14:00.

Kerromme, millaisia uramahdollisuuksia meillä on tarjolla opiskelijoille ja valmistuneille. Järjestämme mahdollisuuksia myös pikahaastatteluihin.

Ota opiskelukaveri mukaan ja jutellaan lisää!

jobs.elektrobit.com

Katso lisää rekrytointitapahtumia Career Centren sivuilta.

Viimeksi päivitetty: 15.9.2022