Ajankohtaista kesäajalla - KTK:n lähipalvelutiimi

Kesäajan ajankohtaisia terveisiä KTK:n koulutuksen lähipalvelutiimiltä. Tietoa syksyn opetusaikatauluista, valmistumisesta, lukuvuosi-ilmoittautumisesta ja lähipalveluiden aukiolosta.

KTK:n koulutuksen lähipalvelujen aukioloajat kesällä

• Koulutuksen lähipalvelutiimi palvelee edelleen etänä (study.education@oulu.fi osoitteessa ja muilla etävälineillä) ja fyysiset palvelupisteet ovat suljettuina ainakin 31.7.2021 saakka.

• Huomaathan, että kesälomien vuoksi yhteydenottoihin vastaamisessa study.education@oulu.fi -osoitteesta sekä henkilökunnan tavoitettavuudessa on viivettä.

• Voit lähestyä koulutuksen lähipalvelutiimiä kaikissa opiskeluun ja koulutukseen liittyvissä kysymyksissä lähettämällä viestin osoitteeseen study.education@oulu.fi

Ilmoittaudu lukuvuodelle 2021-2022 14.9.2021 mennessä

• Jatkavien opiskelijoiden tulee tehdä lukuvuosi-ilmoittautumisen OILI-järjestelmällä ilmoittautumisaikana 3.5.-14.9.2021.Linkki OILI-ilmoittautumiseen löytyy myös WebOodista. Muista ilmoittautua tarvittaessa myös poissaolevaksi!

• Huom! Mikäli ilmoittautuessasi huomaat OILIssa virheitä yhteystiedoissasi, niin tarkista ja tarvittaessa korjaa yhteystiedot WebOodissa. OILIin yhteystietoja ei tarvitse erikseen päivittää.

Syksyn opetusaikataulut

• Syksyn lukujärjestystiedot on julkaistu ja ne ovat nähtävissä Pepissä ja Tuudossa.

• Opintoihin ilmoittautuminen avautuu elokuussa.

• Opetuksen aikatauluihin ja järjestelyihin voi tulla kesällä ja syksyllä muutoksia!

Muistutuksena valmistuville opiskelijoille

• KTK:n valmistumisaikataulu sisältää infoa ja päivämäärät, jolloin todistus toimitetaan = postitetaan.

• Tutkinnot tehdään takautuvasti eli eivät välttämättä näy Oodissa vielä koostettuna tutkintopäivänä.

• Tutkinto on OSAT:ssa ”käsiteltävänä” –tilassa niin kauan kunnes se on koostettu Oodissa tai sitten kun todistus lähtee postitukseen.

• Tutkintotodistus postitetaan viimeistään kahden viikon kuluttua tutkintopäivästä. Kesällä toimitusaika voi olla pitempi.

• HUOM! Kaikki todistukset toimitetaan tällä hetkellä kirjattuina kirjeinä – noutomahdollisuutta ei ole!

Mukavaa ja aurinkoista kesää kaikille!

Viimeksi päivitetty: 1.7.2021