Ajankohtaista sähköisestä tenttijärjestelmästä

Ajankohtaistiedote sähköisestä tenttijärjestelmästä (EXAM)
  • Opiskelijan sähköisen tentin ohjeet löytyvät jatkossa osoitteesta https://ict.oulu.fi/5330/. Ohjesivusto on yhteinen Oamkin ja Oulun yliopiston opiskelijoille.

• Sähköisen tentin tilasta saa poistua vasta 30 minuuttia tentin alkamisajankohdan jälkeen. Tenttitilasta poistuminen aikaisemmin kuin 30 minuutin kuluttua tentin alkamisesta aiheuttaa tentin hylkäämisen ja/tai vilppiepäilyn.

• Muistathan, että paperitentit on suoritettava oman kampuksen tenttitilassa. Jos suoritat paperitentin väärän kampuksen tenttitilassa, vastauspaperiasi ei toimiteta automaattisesti opettajallesi.

• Turvavälit eivät välttämättä toteudu EXAM-tiloissa. Käytäthän maskia. Maskeja ja käsidesinfiointiainetta on saatavilla sähköisen tentin tiloissa. HUOM! Tunnistaudu valvontakameroille siirtämällä maski hetkeksi pois kasvoiltasi saapuessasi tenttitilaan!

Tsemppiä kevään opintoihin toivottaa,

Sähköisen tentin palvelut