Alma Talentin Verkkokirjahyllyn esittelyt Oamkille ja Oulun yliopistolle

​Alma Talentin Verkkokirjahyllyssä käytössäsi on laaja valikoima kotimaista oikeuskirjallisuutta sekä taloushallinnon ja työsuhdetiedon ammattikirjallisuutta diginä. Lisäksi palvelusta löydät Alman Päivittyvät hakuteokset, joita päivitetään lainsäädännön muuttuessa – teoksista löydät lakimuutokset tulkittuina ja koottuina.

Alma Talentin Verkkokirjahyllyn esittelyt Oamkille ja Oulun yliopistolle tiistaina 1.10.2024

Palveluesittelyssä pääset kuulemaan Verkkokirjahyllyn ajankohtaisista sisällöistä ja tutustumaan palvelun kattavaan sisältövalikoimaan tarkemmin. Lisäksi esittelyssä kuulet parhaat vinkit Verkkokirjahyllyn käyttöön. Esittely tarjoaa esimerkiksi opetushenkilöstölle hyvän katsauksen uusimpaan ammattikirjallisuuteen, ja hyödyllisiä sisältövinkkejä laki-, esihenkilötyö- tai taloustietoa työssään tai opinnoissaan tarvitseville.

• Esittely Oamkin henkilökunnalle ja opiskelijoille 1.10. klo 13–13.45
    Osallistumislinkki
  • Esittely Oulun yliopiston henkilökunnalle ja opiskelijoille 1.10. klo 14–14.30
    Osallistumislinkki