Apurahahaku matkoihin sekä virtuaalikursseille ja -konferensseihin osallistumiseen

Oulun yliopiston tutkijakoulu aukaisee kaksi apurahahakua väitöstutkijoille.
Doctoral hat in snow

Oulun yliopiston tutkijakoulu aukaisee helmikuussa 2022 kaksi apurahahakua väitöstutkijoille. Voit hakea:

1. Matkarahaa kansallisiin ja kansainvälisiin konferenssimatkoihin, kursseihin, tutkijavierailuihin sekä aineistonkeruumatkoihin. Matkarahan määrään vaikuttaa matkan kohde ja tarkoitus. Matkarahaa voidaan myöntää enintään 500 euroa kansallisiin konferensseihin ja kursseihin, 1000 euroa Euroopassa ja 1500 euroa Euroopan ulkopuolella järjestettäviin konferensseihin ja kursseihin. Tutkijavierailuihin myönnettävän matka-apurahan suuruus päätetään tapauskohtaisesti, ylärajana on 4000 euroa.
  2. Rahoitusta virtuaalikursseille ja -konferensseihin osallistuessasi niihin etäyhteydellä. Apurahan suurus on maksimissaan 500 € ja sen voi käyttää tohtoritasoisen verkkokurssin tai virtuaalikonferenssin osallistumismaksun kattamiseen.

Voit hakea rahoitusta molemmissa hauissa, kunhan tapahtuma on eri. Hakuaika päättyy 20.2.2022.

Ohjeet hakemiseen ja hakulomake löytyvät UniOGS-matkarahat sivulta.

Huomaathan, että kumpaankin hakuun on oma erillinen hakulomake.

Viimeksi päivitetty: 4.2.2022