Arctic Frontiers Student Forum 2024 – haku auki 6.11.2023 asti

Arctic Frontiers Student Forum on Arctic Frontiersin ja Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun järjestämä kansainvälinen ja monitieteinen ohjelma arktisista asioista kiinnostuneille yliopisto-opiskelijoille.

Arctic Frontiers Student Forum järjestetään Tromssassa Arctic Frontiers -konferenssiviikolla 28.1.–3.2.2024. Konferenssiin osallistumisen lisäksi ohjelma sisältää mm. työpajoja ja kulttuuritapahtumia.

Osallistujille maksetaan matkustus, majoitus, ateriat sekä konferenssi-ilmoittautuminen. Suomesta osallistujiksi voivat hakea kaikki Oulun yliopiston sekä Lapin yliopiston arktisista alueista kiinnostuneet kandidaatti- ja maisteriopiskelijat. Hae mukaan piakkoin, sillä hakuaika päättyy 6. marraskuuta!

Tarkemmat tiedot englanninkielisestä hakukuulutuksesta: https://www.oulu.fi/en/news/arctic-frontiers-student-forum-2024-call-applications-open-until-6112023

Viimeksi päivitetty: 18.10.2023