Arctic Frontiers Student Forum 2025 – haku auki 21.10.2024 asti

Oletko arktisista kysymyksistä kiinnostunut kandidaatti- tai maisteriopiskelija? Hae mukaan vuoden 2025 Arctic Frontiers Student Forum -ohjelmaan!

Ohjelma kokoaa yhteen opiskelijoita Pohjois-Norjan, Islannin, Pohjois-Suomen, Grönlannin, Färsaarten ja Kanadan yliopistoista tapaamaan Tromssassa, Norjassa 26.1.– 1.2.2025 Arctic Frontiers -konferenssiviikon aikana.

Viikon aikana osallistujilla on mahdollisuus käydä kulttuurienvälistä keskustelua, verkostoitua muiden arktisten nuorten kanssa, kehittää omia näkemyksiään arktisten alueiden tulevaisuudesta ja rakentaa uusia taitoja. Lisäksi osallistujat pääsevät kokemaan vuoden 2025 Arctic Frontiers: Beyond Borders -konferenssin!

Osallistujille maksetaan matkat, rekisteröityminen vuoden 2025 Arctic Frontiers -konferenssiin, majoitus sekä ruokailut. Ohjelman järjestävät Arctic Frontiers, Hólarin yliopisto ja Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu, ja sitä tukevat North Atlantic Cooperation (NORA), The Norwegian Barents Secretariat, Global Affairs Canada sekä BAHNER.

Lisätietoja ja hakemukset: https://arcticfrontiers.com/young/student-forum/

Viimeksi päivitetty: 30.9.2024