Auta meitä kehittämään viestintäämme opiskelijoille – Voit voittaa elokuvalippuja vastaamalla kyselyyn

Selvitämme Oulun yliopistossa, miten olemme onnistuneet viestinnässämme opiskelijoille. Haluamme nyt kuulla kokemuksiasi siitä, miten viestimme tavoittavat sinut. Ovatko valitsemamme viestintäkanavat oikeita, onko viestintää tarpeeksi ja tukeeko viestinnän sisältö opintojasi? Vastaamalla kyselyyn autat yliopistoa kehittämään viestintää vastaamaan paremmin tarpeitasi.

Kyselyyn voivat vastata kaikki Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijat ja vaihto-opiskelijat. Kysely on auki sunnuntaihin 5.2.2023 saakka, ja vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Linkki kyselyyn on lähetetty opiskelijoille sähköpostitse 18.1.2023 viestinta@oulu.fi-osoitteesta.

Arvomme kaikkien yhteystietonsa antaneiden kesken 10 kpl kahden hengen lippupaketteja elokuvateatteri Stariin. Tutkimuksen toteuttaa Taloustutkimus Oy, joka käsittelee vastauksia luottamuksellisesti.

Lisätietoja: viestinta@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 20.1.2023