Avaimia arjen liikkumiseen ja hyvinvointiin

Onko liikuntamotivaatiosi kadoksissa? Oulun korkeakoululiikunnan kurssitarjontaan on tullut uusi maksuton kurssi Avaimia arjen liikkumiseen, jonka avulla saat vinkkejä liikunnan aloittamiselle ja tukea sen jatkamiselle.

Kurssi muodostuu neljästä tapaamiskerrasta, jotka sisältävät erilaisia tehtäviä ja keskusteluja sekä liikuntatuokioita kurssilaisten toiveiden mukaan.

Opiskelijoille suunnatussa maksuttomassa Hyvinvoinnin palaset osaksi elämää -webinaarisarjassa käsitellään huippuasiantuntijoiden johdolla mm. elämäntapamuutosta, mittaamisen hyötyjä hyvinvoinnin edistämisessä sekä unen merkitystä kuormituksen vastavoimana. Webinaarisarja muodostuu kolmesta luentotallenteesta, jotka ovat katsottavissa viikon kerrallaan.

Avaimia arjen liikkumiseen -kurssiin tai webinaarisarjaan osallistuminen onnistuu ilman Sporttipassia. Ilmoittautuminen sekä tarkemmat ajankohdat ja lisätiedot löytyvät OKKL:n nettisivuilta https://www.oulunkorkeakoululiikunta.fi/fi/tarjonta?kategoria=469.

Viimeksi päivitetty: 13.10.2021