Cambridge University Pressin kattava e-lehtivalikoima nyt Oulun yliopiston opiskelijoiden ja henkilökunnan käytössä

Cambridge University Pressin Cambridge Core -tietokanta sisältää kaiken kaikkiaan yli 400 lehtinimekettä, joihin Oulun yliopistolla on nyt pääsy. Aiemmin kirjasto on tilannut yksittäisiä lehtiä Cambridge University Pressin valikoimasta, joten lehtivalikoima laajenee huomattavasti.

Cambridge University Pressin lehtiä voi hakea Oula-Finnassa lehden nimellä tai suoraan Cambridge Core -tietokannan käyttöliittymässä.

• E-lehtien etäkäyttö vaatii kirjautumisen Oula-Finnaan Oulun yliopiston käyttäjätunnuksella.
  • Jos haluat selata kaikkia Cambridge Core -tietokannassa olevia lehtiä, valitse käyttöliittymän Refine search -kohdassa Content type: Journals.
Viimeksi päivitetty: 26.1.2022