Campus ICT on tukenasi

Campus ICT -palvelupisteen ammattitaitoinen henkilökunta auttaa ja opastaa sinua yliopiston ja Oamkin IT-palveluihin liittyvissä pulmatilanteissa.
ICT-palveluiden henkilöstö kuvattuna dronella yläilmoista. Sää on aurinkoinen, nurmi vihreä ja henkilöt katsovat ylöspäin ja vilkuttavat kameralle. Alueella näkyy metallisia, muodoltaan yksinkertaisia veistoksia.

Käy palvelupisteessä, soita tai lähetä sähköpostia. Yhteystiedot näet ict.oulu.fi-sivulta.

Campus ICT -palvelupiste sijaitsee tilassa TH109. Käytä Campus Navigator -sovellusta, se opastaa sinut perille. Palvelupiste on avoinna arkisin klo 11-13 ja syyskuun 4. päivästä lähtien klo 9-13.

Yliopisto-opiskelijan IT-palveluihin voit tutustua tarkemmin sivulla IT-palvelut opiskelijalle | Oulun yliopisto. Sivustolla voit kysyä neuvoa chatbotilta.

Viimeksi päivitetty: 28.8.2023