Career Centre palvelut syksyllä 2023 – Tervetuloa drop in -uraohjaukseen 11.9. alkaen!

Career Centre avaa ovensa maanantaina 11.9.2023 klo 10.00. Tule tapaamaan meitä, kun haluat rakentaa ja pohtia tulevaa uraasi yhdessä uraohjaajan kanssa tai kysyä CV:stä, työ- ja harjoittelupaikkojen hakemisesta tai muusta uraasi liittyvästä.

Drop-in uraohjausta Linnanmaan kampuksen ytimessä

Career Centrestä saat monipuolista uraohjausta ja opintojesi joka vaiheessa. Palvelemme sinua 11.9.2023 alkaen aina maanantaista torstaihin klo 10.00–14.00 välillä.

Voit piipahtaa kysymään asiantuntijoiltamme neuvoa kaikissa uraan ja työnhakuun liittyvissä asioissa, erimerkiksi silloin kun CV, työhakemus, LinkedIn-profiili tai harjoittelupaikan löytäminen mietityttää.

Palvelemme Oulun yliopiston opiskelijoita ja väitöskirjatutkijoita sekä OAMK:in opiskelijoita drop in -periaatteella. Huomaathan, että ajanvaraus henkilökohtaiseen uraohjaukseen on mahdollista tällä hetkellä ainoastaan Career Centrestä paikan päältä. Jatkossa voit varata ajan JobTeaserin kautta.

Löydät meidät Linnanmaan kampuksen ytimestä vihreiden naulakoiden läheltä ja Tuudon kartalta (Career Centre tai YT101).

Tutustu meihin lisää: Career Centre | Oulun yliopisto

Career Centren palvelut kootusti

• Career Centren työpajat auttavat sinua etenemään työnhaussa, CV:n ja työhakemuksen laatimisessa. Suosittelemme osallistumaan työpajoihin ennen henkilökohtaiseen uraohjaukseen tulemista.
  • Kun kaipaat tukea urapohdintoihisi, voit varata ajan henkilökohtaiseen uraohjaukseen.
  • Varaa aika Mock-työhaastatteluun, kun haluat harjoitella työhaastattelutilannetta uraohjaajan kanssa ja sinulla on haastattelu sovittuna.
  • Rekrytointitapahtumissa pääset keskustelemaan suoraan eri työnantajien kanssa uramahdollisuuksistasi ja verkostoitumaan alallasi. Ota tapahtumakalenterimme seurantaan täältä!
  • Mentorointiohjelmasta saat ideoita oman urasi suunnitteluun ja rakentamiseen. Saat myös oman, työelämässä mukana olevan mentorin, jonka kanssa voit tavata ja keskustella urasta, työelämästä, työnhausta ja tulevaisuuden vaihtoehdoista.

JobTeaser tulee – oletko valmis?

Syksyn aikana otamme käyttöön uuden JobTeaser-uraportaalin, jonka avulla voit rakentaa urapolkuasi, hakea työ- ja harjoittelupaikkoja sekä varata ajan uraohjaajalle. JobTeaserissa voit lisäksi luoda oman profiilisi ja saada tietoa kiinnostavista tapahtumista. Otathan JobTeaserin käyttöösi, kun saat liittymiskutsun sähköpostiisi.

Viimeksi päivitetty: 1.9.2023