Career Centren palvelut opiskelijoille syksyllä 2022

Haluatko selkeyttää uratavoitteitasi tai saada neuvoja harjoittelupaikan etsimisessä tai työnhaussa? Tarvitsetko ohjausta urapolullasi? Askarruttaako CV:n tai työhakemuksen tekeminen? Oulun yliopiston Career Centre tarjoaa sinulle työelämätaitoja, joita tarvitset tulevan urasi rakentamiseen.

Career Centre palvelee kaikkia Oulun yliopiston opiskelijoita työ- ja ura-asioihin liittyen jälleen syyskuusta alkaen. Sijaitsemme Linnanmaan kampuksen sydämessä (YT101).

Aloita Career Centren työpajoista, joista ensimmäinen järjestetään 10.10.2022 teemalla "Osaaminen, CV ja työhakemus". Työpajat auttavat sinua etenemään työnhaussa, CV:n ja työhakemuksen laatimisessa.

Jäjestämme opiskelijolle myös rekrytointitapahtumia yhteistyössä yritysten kanssa. Niissä pääset verkostoitumaan sekä keskustelemaan mahdollisuuksista työ- ja harjoittelupaikkoihin suoraan työnantajien kanssa. Syksyn ensimmäisessä rekrytointitapahtumassa esitellään BDO:n uramahdollisuuksia. Ständeillä pääset tutustumaan asiantuntijoihin sekä kuulemaan lisää Trainee-hausta. Tilaisuus järjestetään maanantaina 12.9. klo 10:30-14:30 Career Centressä, Linnanmaan kampuksella.

Tarjoamme myös kahdenkeskistä ohjausta ura-asioihin liittyen. Lisätietoa ajanvarauksesta ja muista kattavista palveluista löydät Career Centren nettisivuilta.

Viimeksi päivitetty: 31.8.2022