EDUFI - harjoittelut ulkomailla korkeakouluopiskelijoille ja vastavalmistuneille nyt haussa, haku päättyy 28.2.

Opetushallituksen koordinoimat, eri koulutusalojen harjoittelupaikat ulkomailla ovat nyt haussa. Hakuaika on avoinna 14.2 klo 14 - 28.2 klo 16.15.

Paikkoja on haettavana laajasti ympäri maailmaa useilta eri aloilta. Tarjolla harjoitteluja mm. vanhainkodeissa, kehitysyhteistyössä, erilaisissa yrityksissä ja paikallisjärjestöissä sekä esimerkiksi suomalaisorganisaatioissa ja suomen kielen ja kulttuurin opetuspisteissä.

Lue lisää/ mahdolliset kysymykset: Tietoa korkeakouluopiskelijoiden ja vastavalmistuneiden EDUFI-harjoittelusta | Opetushallitus (oph.fi)

Viestin välitti Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, international.office@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 17.2.2023