Erasmus-vaihtoinfo HuTK:n opiskelijoille

Tule kuulemaan humanistisen tiedekunnan Erasmus+-hausta ja -hakukohteista!

Erasmus+-vaihtohaku lukuvuodelle 2024–2025 käynnistyy 1.2.2024 ja päättyy 29.2.2024. Lisätietoa humanistisen tiedekunnan hausta ja vaihtokohteista pääset kuulemaan Erasmus-vaihtoinfossa pe 2.2. klo 12-13.30 L8-salissa. Myös aiemmin Erasmus-vaihdossa ollut opiskelijamme kertoo infossa vaihtokokemuksistaan.

Infoon voi osallistua myös etäyhteydellä, jonka linkki on toimitettu humanistisen tiedekunnan opiskelijoille sähköpostitse. Infosta ei tule tallennetta.

Lisätietoa Erasmus+-vaihdosta (valitse sinulle-valikosta oma pääaineesi). Sivulta löydät nyt kevään haussa tarjolla olevien hakukohteiden listauksen. Osa vaihtokohteista tarkentuu vielä ennen haun alkamista, ja näistä on maininta listauksessa.

Viimeksi päivitetty: 15.1.2024