Etsitkö työtä tai harkkapaikkaa kesäksi? Valojobsin listauksesta löydät myös etämahdollisuuksia.

Avoimia kesätyö- ja harjoittelupaikkoja ilmoitetaan edelleen Aarresaari-verkoston Valojobsissa.

Työpaikkailmoitukset korkeakouluopiskelijoille ja vastavalmistuneille löydät Aarresaari-verkoston Valojobsista: Oulun yliopistolle ilmoitetut työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkailmoitukset.

Tällä hetkellä Valojobsissa on lähes 200 avointa paikkaa eri alojen opiskelijoille. Lista päivittyy koko ajan.

Rajaa hakuasi mm. sen mukaan, haetko harjoittelu-, opinnäyte- vai muuta työpaikkaa, ja myös koulutusalan ja paikkakunnan mukaan. Älä rajaa liiaksi, sillä useat paikat soveltuvat laaja-alaisesti kaikkien alojen opiskelijoille. Voit tilata palvelusta myös paikkavahdin.

Myös etätyömahdollisuus on mainittu useissa ilmoituksissa. Hae rohkeasti!

Viimeksi päivitetty: 5.5.2021