Global Week 2024: Marraskuun juhlaviikon ohjelma nyt julki!

Tule mukaan juhlimaan kulttuurien kirjoa! Global Week -tapahtumaviikon aikana pääset tutustumaan maailmaan täällä koti-Oulussa, poistumatta kampukselta!
People dancing together.
Viime vuoden Festival of Cultures and Study Abroad Fair kokosi yhteen ihmisiä erilaisten aktiviteettien äärelle. Tänä vuonna juhlat ovat laajentuneet viikon mittaisiksi! Kuva: Varpu Mäkinen

Tule mukaan juhlimaan monimuotoisen yhteisömme edustamien kulttuurien fuusioitumista!

Global Week 2024:

Tiistai 19.11.

Viikko aloitetaan virallisessa avajaisseremoniassa, jossa kuulemme Oamkin ja yliopiston rehtorien avajaissanat, jotka siivittävät viikon käyntiin. Tarjoamme nopeimmille avajaisvieraille aamukahvit, joten poikkea mukaan ennen päivän töitä tai luentoja!

Heti avajaisten jälkeen on vuorossa Study Abroad Fair, jossa voit oppia lisää opiskelijoiden vaihto- ja työharjoittelumahdollisuuksista ulkomailla, opiskeluvaihdon ja ulkomaan työharjoittelun rahallisesta tuesta ja vaihtoon hakemisesta sekä henkilökunta- ja opettajavaihtomahdollisuuksista. Kysymyksiisi vastaamassa ovat Kansainvälisen liikkuvuuden palveluiden henkilökunta ja kokemuksiaan jakamassa vaihdossa jo olleet opiskelijat, vaihtolähettiläät sekä tällä hetkellä Oulussa ulkomailta vaihdossa olevat opiskelijat.

Keskiviikko 20.11.

Ruoki yrittäjähenkeäsi Start Up Boosterissa! Päivän aikana kehitellään ja hiotaan tulevaisuuden innovaatioita. Yhteistyö ja yhdistyminen eri kulttuurien välillä voi luoda mitä kekseliäämpiä ratkaisuja! Ilmoittautuminen Start-up-Boosteriin on jo auki.

Torstai 21.11.

Koe, juhli ja ihaile kulttuurien kirjoa Festival of Cultures -tapahtumassa! Päivä on täynnä värikkäitä esityksiä, ruokamaistiaisia, muotia ja taidetta, jotka kaikki osaltaan esittelevät yhteisömme laajaa kulttuurikirjoa. Festivaalin ohjelmaa pääsevät suunnittelemaan kaikki opiskelijat ja työntekijät.

Pysy kuulolla ja seuraa tiedotustamme FoC:n omalla tapahtumasivulla.

Perjantai 22.11.

Loppuviikosta pääsemme jakamaan akateemisen maailman arkea myös nuoremman sukupolven kanssa, kun juhlistamme Tuo lapsi töihin -päivää.

Seuraa oulu.fi-uutisvirtaa, sillä jokainen tapahtuma julkaisee lisätietoja ja tarkempia aikatauluja erikseen lähiviikkojen aikana.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan juhlimaan kulttuurien fuusioitumista ja monimuotoista yliopistoyhteisöämme!

Viimeksi päivitetty: 19.9.2024