Hae Kestävyysopintojen verkoston opintojaksoille 17.-30.11.2023!

Hei Oulun yliopiston tutkinto-, jatko- tai vaihto-opiskelija! Tahdotko laajentaa omaa kestävyysosaamistasi? Opiskele kestävyysaiheisia opintojaksoja muista suomalaisista korkeakouluista Kestävyysopintojen verkoston kautta: haku verkoston kevätlukukauden opintojaksoille on auki 17.-30.11.2023!

Kestävyysopintojen verkosto on Helsingin, Itä-Suomen, Jyväskylän, Lapin, Oulun, Turun ja Vaasan yliopistojen sekä LAB-ammattikorkeakoulun muodostama verkosto, joka tarjoaa monitieteisesti ympäristö-, kestävyys- ja vastuullisuusteemaisia opintojaksoja. Opintojaksot ovat avoimia kaikille kumppanikorkeakoulujen tutkinto-, jatko- ja vaihto-opiskelijoille.

Voit vapaasti valita kurssitarjottimelta yhden tai useamman kurssin mielenkiintosi mukaan. Useimpiin opintojaksoihin voi osallistua etänä tai verkon kautta.

Verkoston opintojaksotarjonta ja hakulomakkeet löytyvät täältä: https://www.kestavyysopinnot.fi/. Kevätlukukauden opintojaksoille haku on auki 17.-30.11.2023.

Voit suorittaa verkoston kestävyysopintoja ilman, että opintojaksot sisältyvät omiin pää- ja sivuaineopintoihin. Jos haluat opintojaksot osaksi pää- tai sivuaineopintojasi, ota yhteyttä tutkinto-ohjelmasi vastaavaan. Osa verkoston opintojaksoista on mahdollista sisällyttää myös Kestävän kehityksen sivuaineeseen, joka on vapaa sivuaine kaikille Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoille. Tarkista sisällytettävät kurssit sivuaineen opinto-oppaasta.

Lisätietoja: tekla.heinonen@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 17.11.2023