Hae mukaan keväällä toteutettavaan Valmennuksella voimaa opintoihin -ryhmään!

Valmennuksella voimaa opintoihin -ryhmä tarjoaa vertaistukea ja työkaluja oman opiskeluarjen tueksi.

Kaipaisitko lisää innostumista ja motivaatiota opiskeluun? Haluaisitko löytää enemmän voimavaroja arkeen ja merkityksellisyyttä opintoihin? Puuttuuko sinulta työkaluja itsesi johtamiseen tai haluaisitko olla myötätuntoisempi itseäsi kohtaan?

Hae mukaan helmikuussa alkavaan Valmennuksella voimaa opintoihin -ryhmään. Ryhmä kokoontuu kuusi kertaa helmi-maaliskuussa 2024. Tapaamme torstaisin 8.2. alkaen klo 12-14. Ryhmässä tutustumme mm. motivaatioon ja merkityksellisyyteen, tunnesäätelyyn sekä itsensä johtamiseen. Tarkastellaan ja opetellaan tunnistamaan myös omia vahvuuksia ja voimavaroja.

Tule löytämään omaa arkeasi ja opiskeluasi kannattelevia työvälineitä opiskelusi tueksi!

Ilmoittautuminen ryhmään alkaa tiistaina 5.12.2023 ja loppuu kun ryhmä on täynnä (viimeistään 31.1.2024) Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä.

Lisätietoja: https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/opiskelun-tuki-ja-yhteystiedot-opiskelijalle/ryhmat

Viimeksi päivitetty: 4.12.2023