Hae pienryhmäohjaajaksi lukuvuodelle 2022-2023

Miltä tuntuisi työpaikkahaastattelussa kertoa, että sinulla on jo ohjaajakokemusta ja pystyt tekemään ohjausta tarvittaessa myös digitaalisesti. Monessa tekniikan alan työssä pääset neuvomaan joko asiakkaita tai työkavereitasi. Pienryhmäohjaajana opit myös tiimityöskentelyn, johtamisen ja organisoinnin taitoja, jotka ovat kysyttyjä valmiuksia työelämässä.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla valmis ohjaaja eikä aiempaa ohjaajakokemusta vaadita, kun ryhdyt pienryhmäohjaajaksi. Sinut koulutetaan tehtävään kevään aikana ja koko pienryhmäohjaajana toimisen ajan sinulla on vankka tuki tutkinto-ohjelmasta, omaopettajalta, killasta ja koulutuspalveluista.

Työstäsi saat työtodistuksen ja palkkion 14,10/h. Lisäksi saat mukavan kokemuksen ja uusia kavereita!

Haku pienryhmäohjaajaksi on nyt auki 14.2. asti

Tarkempia tietoja ohjaajaksi hakemisesta.

Viimeksi päivitetty: 25.1.2022