Hae uutta Talent Boost -rahoitusta yhteisötapahtumiin 14.12. mennessä!

Talent Boost -hanke mahdollistaa nyt yliopistoyhteisölle rahoituksia tapahtumiin, tempauksiin tai kokeiluihin. Jokainen yliopistoyhteisön jäsen, kandidaatti- tai maisteritutkinnon opiskelija, tutkija, yliopiston henkilökunnan jäsen tai yliopiston alainen järjestö tai kilta voi nyt hakea rahoitusta oman ideansa toteuttamiseen.

Rahoituksen ideana on tuoda yhteisön jäsenten ideat toteutettavaksi: tapahtuma ei siis ole lähtöisin yliopiston johdolta, vaan yliopistoyhteisöltä itseltään (bottom-up funding). Tarkoituksena on tukea monikulttuurista, yhteisöllistä ja hyvinvointia tukevaa toimintaa Oulun yliopistoyhteisölle.

Talent Boost -sisäisellä rahoituksella kuka tahansa voi:

• Luoda yhteisöllisyyttä ja tukea Oulun yliopiston opiskelijoiden ja henkilöstön hyvinvointia
  • Lanseerata tapahtumia ja toimintaa, joka juuri sinun mielestäsi vielä puuttuu Oulun yliopistosta.
  • Saada tukea oman ideansa ja visionsa toteuttamiseen!

Hakemukset voi lähettää joko suomeksi tai englanniksi tällä lomakkeella. Lisätietoja, rahoituksen periaatteet, arviointikriteerit ja muut löytyvät Patiosta (kirjautuminen yliopiston tunnuksilla).

Enintään 10 hakemusta hyväksytään lukuvuosittain. Hakemuksia arvioi Talent Boost -hankkeen tiimi ja hakemukset hyväksyy Talent Boost -ohjausryhmä. Valituille hakijoille ilmoitetaan erillisellä sähköpostilla. Rahoituksella voidaan kattaa maksimissaan 1500 euron tapahtumakulut.

Hakuaika on auki 1.11.–14.12.2022. Valitut hakijat saavat ilmoituksen päätöksestä viimeistään 20.1.2023.

Lisätietoja ja apua rahoitukseen ja sen hakemiseen liittyen saa sähköpostitse osoitteesta international.affairs(at)oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 3.11.2022