Hae vaihtoon Euroopan ulkopuolisiin kohteisiin - hakuaikaa 20.11. asti

Haluatko vaihtoon Euroopan ulkopuolelle? Ensi lukukauden 2023-24 vaihtopaikat ovat haettavissa nyt.

Hakukierroksella mukana olevat vaihtokohteet, hakuohjeet ja tietoa hakuprosessista löydät hakukuulutuksesta.

Hakukierroksella ovat mukana vaihtopaikat Yhdysvalloissa, Australiassa ja Kanadassa, Etelä-Amerikassa, Japanissa, Hong Kongissa, Singaporessa, Taiwanissa, Thaimaassa, Etelä-Koreassa sekä ISEP-ohjelman vaihtopaikat Euroopan ulkopuolella.

Osa vaihtokohteista on laaja-alaisia, eli niihin voivat hakea kaikki opiskelijat, joille on vaihtokohteessa tarjolla tutkintoon sopivia opintoja. Osa vaihtokohteista on rajattu tietyille aloille ja niihin voivat hakea vain ko. oppiaineiden opiskelijat. Hakukuulutuksesta löytyvät tiedot mahdollisista alakohtaisista rajoituksista vaihtokohteittain.

Tutustu hakukuulutukseen, ja hae 20.11. mennessä. Hakemuksen teko kannattaa aloittaa hyvissä ajoin!

Viimeksi päivitetty: 15.11.2022