Haku Erasmus- vaihtoon lukuvuodelle 2022-2023 on nyt auki

Haku Erasmus-vaihtoon lukuvuodelle 2022-2023 on auki 1.2.-28.2.2022. Hakukohteita on päivitetty ja haussa onkin mukana tuttujen kohteiden lisäksi muutamia uusia mielenkiintoisia kohteita Tieto- ja sähkötekniikan tiedekunnan opiskelijoille.

Haku Erasmus- vaihtoon lukuvuodelle 2022-2023 on käynnistynyt 1.2. ja kestää 28.2. saakka! Miltä kuulostaisi vaihto-opiskelujakso Espanjan lämmössä tapaksia nauttien, Irlannissa linnoja ja rantakallioita ihaillen, tai idyllisessä Pariisissa museoita ja nähtävyyksiä kierrellen?

Erasmus hakukohteita on päivitetty kuluvana lukuvuonna ja mukana haussa on tuttuja kohteita ympäri Eurooppaa, sekä muutama uusi mielenkiintoinen kohde, joihin kannattaa tutustua.

Kasvata kokemustasi, monipuolista CVtäsi, nauti uusista opiskelumahdollisuuksista ja laajenna verkostoasi. Tutustu kohteisiin Solemovessa ja lue lisää vaihto-opiskelusta osoitteesta: https://www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/vaihto-opiskelu

Viimeksi päivitetty: 2.2.2022