Haku Kestävyysopintojen verkoston opintojaksoille 1.-14.8.2023

Hei opiskelija! Tahdotko laajentaa omaa kestävyysosaamistasi? Opiskele kestävyysaiheisia opintojaksoja muista suomalaisista korkeakouluista Kestävyysopintojen verkoston kautta! Haku Kestävyysopintojen verkoston opintojaksoille on auki 1.-14.8.2023!

Kestävyysopintojen verkosto on Helsingin, Itä-Suomen, Jyväskylän, Lapin, Oulun, Turun ja Vaasan yliopistojen sekä LAB-ammattikorkeakoulun muodostama verkosto, joka tarjoaa monitieteisesti ympäristö-, kestävyys- ja vastuullisuusteemaisia opintojaksoja. Opintojaksot ovat avoimia kaikille kumppanikorkeakoulujen tutkinto-, jatko- ja vaihto-opiskelijoille.

Voit vapaasti valita kurssitarjottimelta yhden tai useamman kurssin mielenkiintosi mukaan. Useimpiin opintojaksoihin voi osallistua etänä tai verkon kautta.

Tutustu verkoston tarjontaan ja hae opintojaksoille täältä: https://www.kestavyysopinnot.fi/. Sekä syys- että kevätlukukauden tarjontaan voit hakea 1.-14.8.2023. Lisäksi kevätlukukauden opintojaksoille on täydentävä haku 17.-30.11.2023.

Voit suorittaa kestävyysopintoja ilman, että opintojaksot sisältyvät omiin pää- ja sivuaineopintoihin. Jos haluat opintojaksot osaksi pää- ja sivuaineopintojasi, sovi kestävyysopintojen sovittamisesta pää- ja sivuaineopintoihinsa opintokokonaisuudesta vastaavan henkilön kanssa.

Viimeksi päivitetty: 1.8.2023