Haluatko tavata tulevaisuuden lääkärisi ja kuunnella lääketieteellisiä esityksiä? Tervetuloa PlayMEDiin!

PlayMEDissä pääset tapaamaan tulevaisuuden lääkärisi. Tapahtuman aikana pääset kuuntelemaan lääketieteen opiskelijoiden esityksiä ja seuraamaan simuloituja lääkärikohtaamisia. PlayMED järjestetään Kontinkankaan kampuksella torstaina 14.12. kello 13-15.

Tervetuloa PlayMED-tapahtumaan! Tapahtuman aikana ensimmäisen vuoden lääketieteen opiskelijat vetävät simuloituja lääkäri-potilas-kohtaamisia ja esittelevät tieteellisiä postereita opiskelijoiden hyvinvoinnista ja työelämän haasteista.

Rekisteröidy tapahtumaan nyt!

Osallistujat voivat rekisteröityä:
1) vierailijaksi ja seurata tapahtuman esityksiä yleisöstä tai
2) vierailijaksi, joka osallistuu esityksiin/lääkärihaastatteluihin "potilaana".

Simulaatiopotilaat saavat osallistumisestaan kiitokseksi mojovat palkinnot (lahjakortit)! "Potilas"osallistujille annetaan kattavat ohjeet ja opastus tapahtumaa varten (torstaina 14.12. kello 12 Telluksessa). Simulaatiopotilaat voivat lisäksi saada Cafe Linguan kulttuuripassiin leiman tästä tapahtumasta.

Tapahtuman aika ja paikka: 14.12.2023 kello 13-15, Tellus Kontinkangas

Rekisteröityminen on sitova (tapahtuman tarjoiluja varten). Mikäli haluat perua osallistumisesti, laitathan järjestäjälle viestiä mahdollisimman ajoissa.

Tapahtuma pidetään englanniksi.

Yhteystiedot ja kyselyt (englanniksi): eva.braidwood@oulu.fi