Harjoittelutukea kansainvälisille opiskelijoille

Talent Boost -hanke tukee Oulun yliopiston kansainvälisten tutkinto-opiskelijoiden harjoittelujaksoja yrityksissä ja muissa organisaatiossa Oulussa ja lähialueilla.

Opiskelijat voivat hakea harjoittelutukea ennen harjoittelun alkamista. Työnantaja maksaa harjoittelun palkkakulut omista varoistaan ja laskuttaa harjoittelujakson päätyttyä yliopistolta harjoittelutuen suuruisen summan (1600 euroa/harjoittelu vuonna 2022). Harjoittelutukea myönnetään julkisen ja kolmannen sektorin sekä alle 250 henkilöä työllistäville yrityksille harjoittelun täyttäessä hakukriteerit.

Tukea on edelleen haettavissa vuodelle 2022, ja haku sulkeutuu vasta kun tuki loppuu.

Harjoittelutukien hakeminen ja hakukriteerit: Harjoittelutuki Suomessa | Oulun yliopisto

Lisätietoja:

Angela Suorsa, angela.suorsa(at)oulu.fi