Harjoittelutukien haku aukeaa 17.12.

Kesätyö- ja harkkapaikkojen hakuaika häämöttää!

Yliopisto myöntää opintoihin kuuluvaan joko kotimaan tai ulkomaan harjoitteluun rahallista tukea. Hakuaika avautuu 17.12. Katso lisää https://www.oulu.fi/opiskelijalle/harjoitteluun.

Voit tehdä opintoihisi kuuluvan harjoittelun kotimaassa tai ulkomailla. Paras harjoittelupaikka löytyy oman aktiivisuuden, etsimisen ja verkostojen kautta. Vinkkejä harjoittelupaikan löytämiseen saat esim. tutkinto-ohjelmasi henkilökunnalta tai opiskelukavereiltasi.

Harjoittelupaikkoja ja muita työpaikkoja voit etsiä myös Aarresaari-verkoston Valojobsista: Oulun yliopistolle ilmoitetut työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkailmoitukset

Tällä hetkellä Valojobsissa on avoinna yli 300 paikkaa eri alojen opiskelijoille. Näiden lisäksi listalla ilmoitetaan muista työpaikoista ja opinnäytepaikoista. Lista päivittyy koko ajan. Rajaa hakuasi mm. sen mukaan, haetko harjoittelu-, opinnäyte- vai muuta työpaikkaa, ja myös koulutusalan ja paikkakunnan mukaan. Älä rajaa liiaksi, sillä useat paikat soveltuvat laaja-alaisesti kaikkien alojen opiskelijoille. Voit tilata palvelusta myös paikkavahdin.

Viimeksi päivitetty: 16.12.2021