Harjoittelutukien haku on auki

Kesätyö- ja harkkapaikkojen hakuaika häämöttää!
Yliopisto myöntää opintoihin kuuluvaan joko kotimaan tai ulkomaan harjoitteluun rahallista tukea. Katso lisää https://www.oulu.fi/opiskelijalle/harjoitteluun.

Voit tehdä opintoihisi kuuluvan harjoittelun kotimaassa tai ulkomailla. Paras harjoittelupaikka löytyy oman aktiivisuuden, etsimisen ja verkostojen kautta. Vinkkejä harjoittelupaikan löytämiseen saat esim. tutkinto-ohjelmasi henkilökunnalta tai opiskelukavereiltasi.

Harjoittelupaikkoja ja muita työpaikkoja voit etsiä myös Aarresaari-verkoston Valojobsista: Oulun yliopistolle ilmoitetut työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkailmoitukset

Tällä hetkellä Valojobsissa on avoinna lähes 300 paikkaa eri alojen opiskelijoille. Lista päivittyy koko ajan. Rajaa hakuasi mm. sen mukaan, haetko harjoittelu-, opinnäyte- vai muuta työpaikkaa, ja myös koulutusalan ja paikkakunnan mukaan. Älä rajaa liiaksi, sillä useat paikat soveltuvat laaja-alaisesti kaikkien alojen opiskelijoille. Voit tilata palvelusta myös paikkavahdin.

Viimeksi päivitetty: 19.12.2022