Harjoitteluun ulkomaille - lisätietoa

Tiesithän, että voit suorittaa tutkintoosi kuuluvan harjoittelun myös ulkomailla? Ulkomaan harjoittelu on hyvä tapa hankkia kansainvälistä kokemusta sekä samalla edistää opintoja ja tulevaisuuden uramahdollisuuksia.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut järjestivät yhteisen infon Oulun yliopiston ja Oamkin opiskelijoille (tiistaina 22.3.2022) harjoittelun eri mahdollisuuksista ja apurahoista ulkomaille.

Löydät tästä tilaisuuden tallenteen (huom. vaatii kirjautumista Oulun yliopiston tunnuksilla). Esitysmateriaalin saat erikseen pyytämällä osoitteesta: international.office@oulu.fi.

Lisätietoa ulkomaan harjoittelusta ja sen rahoituksesta voit lukea myös Opiskelijalle - sivuilta -> Harjoittelu ulkomailla. Kysymyksiisi vastataan myös Kansainvälisen liikkuvuuspalveluiden joka keskiviikkoisessa virtuaalitoimistossa.

Viimeksi päivitetty: 28.3.2022