Harjoitteluun! -uraryhmät alkavat keväällä 2024

Mietityttääkö harjoittelu tai kesätyöpaikan löytäminen? Pohditko valmistumisen jälkeistä aikaa? Luotatko tulevaisuuden työmahdollisuuksiisi? Harjoitteluun! -uraryhmät käynnistyvät helmikuussa.
Ryhmä opiskelijoita

Generalistialojen opiskelijoiden harjoittelu- ja kesätyöpaikan haun tueksi tarjotaan kaksi uutta ryhmää:

Harjoitteluun! -uraryhmä humanisteille alkaa 12.2.2024. Ryhmä kokoontuu 4 kertaa (ma 12.2., 26.2., 11.3. ja 18.3. klo 12-14). Hae ryhmään tästä linkistä.

Harjoitteluun! -uraryhmä luonnontieteilijöille alkaa 13.2.2024. Ryhmä kokoontuu 4 kertaa (ti 13.2., 27.2., 12.3. ja 19.3. klo 12-14). Hae ryhmään tästä linkistä.

Ryhmiin valitaan noin 12 opiskelijaa. Etusijalla ovat opiskelijat, joiden opinnot ovat maisterivaiheessa ja jotka hakevat opintoihin kuuluvaa harjoittelupaikkaa.

Ryhmien tavoitteena on:

• Tunnistaa omia ja oman alan vahvuuksia
  • Oppia sanoittamaan omaa osaamista
  • Löytää sopivia harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja
  • Verkostoitua alueen työnantajien kanssa

Ohjauspalveluiden kevään muista opiskelua sekä työnhakua tukevista ryhmistä ja työpajoista löydät tietoa täältä.

Lisätietoja ryhmien ohjaajilta:

johanna.aromaa (at) oulu.fi (Humanistien ryhmä)
tiina.kemppainen (at) oulu.fi (Luonnontieteiden ryhmä)

Viimeksi päivitetty: 10.1.2024