Hei opintosi Oulun yliopistossa syksyllä 2023 aloittanut, kerro meille kokemuksistasi vastaamalla uuden opiskelijan kyselyyn!

Orientaatiokyselyn avulla kartoitetaan Oulun yliopiston uusien opiskelijoiden kokemuksia ja ajatuksia opintojen aloittamisesta.

Heippa ensimmäisen vuoden opiskelija, mitä kuuluu?

Toivottavasti ensimmäinen syksysi Oulun yliopistossa on lähtenyt hyvin käyntiin ja olet viihtynyt meillä! Tahtoisimme kuulla tarkemmin kuinka opintosi ovat lähteneet sujumaan Oulun yliopistossa. Orientaatiokyselyyn vastaamalla voit jakaa meille kokemuksiasi ja ajatuksiasi ensimmäiseen opiskelusyksyysi liittyen.

Kokemustesi kuuleminen on meille tärkeää, sillä niiden avulla voimme kehittää uusien opiskelijoiden opintojen aloitusta sekä edistää sujuvan opintopolun muodostumista ensimmäisestä vuodesta alkaen. Kiitos siis vastauksistasi! 🧡

Orientaatiokysely on suunnattu opiskelijoille, jotka ovat aloittaneet opintonsa Oulun yliopistossa syksyllä 2023. Kyselyn osa-alueita ovat opintoja edeltänyt viestintä, orientaatiokokemukset, ohjaus ja tuki, ryhmään kuuluminen ja yhteisöllisyys sekä opetus ja opiskelu.

Olitpa sitten kandi- tai maisteriohjelman opiskelija, toivomme sinun vastaavan kyselyyn. 🥰 Vastausaikaa on keskiviikkoon 20.12.2023 saakka.

Voit vastata kyselyyn täällä.

Kyselyn toteuttaa Oulun yliopiston koulutuspalvelut ja anonyymin kyselyn tuloksia käytetään siinä kartoitettujen osa-alueiden kehittämiseen ensimmäisen vuoden opintojen osalta.

Teemme kyselyn päätyttyä koosteen saamistamme vastauksista ja uutisoimme niistä opiskelijan sivuilla.

Lisätietoja kyselystä saat tarvittaessa osoitteesta opiskeluntuki@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 5.12.2023