Hei opiskelija! Vastaa kyselyyn ja ole mukana vaikuttamassa Linnanmaan kampusradion sisältöön.

Opiskelija, mitä haluaisit kuunnella kampusradiosta?
Tämän kyselyn avulla kartoitetaan, mitä Oulun yliopiston ja ammattikorkeakoulun opiskelijat haluaisivat kuulla Linnanmaan yhteiskampukselle suunnitteilla olevassa kampusradiossa.
Student listening to radio.

Olemme kaksi journalistiopiskelijaa Oulun ammattikorkeakoulusta. Teemme opinnäytetyötämme siitä, millainen on toimiva kampusradio ja nyt haluammekin kuulla, millaista sisältöä sinä haluaisit kuulla mahdollisessa tulevassa Linnanmaan yhteiskampuksen kampusradiossa. Hyödynnämme vastauksia koostaessamme Linnanmaan kampusradiolle toimintasuunnitelmaa.

Toivomme saavamme vastauksia mahdollisimman laajasti sekä yliopiston että ammattikorkeakoulun opiskelijoilta. Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin.

Vastaa kyselyyn 30. huhtikuuta mennessä ja vinkkaa kyselystä myös opiskelijakavereillesi.

Klikkaa kyselyyn tästä.

Kysely on osa Oamkin journalistiopiskelijoiden opinnäytetyötä. Kysymykset kyselyyn liittyen voi lähettää sähköpostilla m7loje00@students.oamk.fi. Kiitos vastauksestasi!

Viimeksi päivitetty: 22.4.2021