Humanistiset ympäristöopinnot -sivuaineen opetus päättyy - Uusi ympäristötutkimuksen kokonaisuus alkaa syksyllä 2021

Humanistiset ympäristöopinnot -sivuaineen opetus humanistisessa tiedekunnassa on päättymässä. Opintojen aloittaminen ei lv. 2021-2022 ole enää mahdollista. Aiemmin aloitetut opinnot on kuitenkin mahdollista suorittaa loppuun 31.12.2021 mennessä.

Syksyllä 2021 käynnistyy Lapin yliopiston ja Oulun yliopiston uusi, monitieteinen opintokokonaisuus Humanistinen ja yhteiskuntatieteellinen ympäristötutkimus. Uudessa sivuaineessa on mahdollista suorittaa perus- ja aineopinnot. Opinto-opas julkaistaan keväällä Pepissä (Sivuainetarjonta ja muut opintokokonaisuudet -> Humanistisen tiedekunnan tarjoamat sivuaineopinnot).

Lisätietoja: yliopistotutkija Esa Ruuskanen, esa.ruuskanen@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 29.3.2021