Huolettaako opinnoissa jaksaminen tai oma hyvinvointi? Mind Care-hanke tarjoaa tukea opiskelijoille.

OYY:n ja Vamos Oulun yhteinen Mind Care-hanke tarjoaa matalan kynnyksen tukea opiskelijoille.

Vamos Mind Care tarjoaa ohjauksellista ja keskustelevaa tukea arjen hyvinvoinnin lisäämiseen yhdessä oman valmentajan kanssa.Voit myös osallistua vertaisryhmätoimintaan tai tulla kuulolle hyvinvointia käsitteleviin seminaareihimme.Yksilö- ja ryhmäohjauksiin voi tulla keskustelemaan jaksamisen, mielenterveyden tai elämänhallinnan haasteista.

• Yksilöohjaukseen voi hakeutua kuka vain Oulun yliopiston opiskelija. Yksilöohjauksessa opiskelija tapaa ohjaajan kanssa kahdestaan ja tapaamiskertojen määrä riippuu opiskelijan tarpeesta. Tapaamiset voidaan järjestää opiskelijan toivomassa paikassa tai etänä. Palvelu on avoin myös opiskelijoille, jotka tarvitsevat tukea esimerkiksi odottaessaan aikaa YTHS:lle tai muuhun palveluun.
  • Ryhmiin osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista, sitoutumista tai mitään omia välineitä. Kevään aiheemme ovat Aloittaminen ja aikaansaaminen, Voimavarat ja voimavarkaat ja Oman elämän tukipilarit.

Lisätietoja ja ryhmien aikataulut hankkeen verkkosivulta.

Voit varata ajan yksilöohjaukseen tai kysyä siitä lisää soittamalla, sähköpostilla tai laittamalla viestiä ohjaaja Sari Paihoselle (p. 050 470 7815, sari.paihonen@hdl.fi)

Viimeksi päivitetty: 30.3.2022