Hyvinvointia luonnosta ja yhdessä olemisesta

Mielenvireys ry on Oulun alueella toimiva, vuonna 1970 perustettu mielenterveysyhdistys, joka tarjoaa monipuolista ryhmä- ja koulutustoimintaa.

Toimintaan kuuluu muun muassa erilaisia kursseja, koulutuksia, ryhmätoimintaa sekä retkiä ja tapahtumia, jotka tarjoavat mukavaa yhdessä tekemistä, uusia kokemuksia ja uuden oppimista. Mielenvireys ry:llä on Oulun keskustassa kodikas kohtaamispaikka, jossa yhdistyksen eri tapahtumat ja kurssit pääasiassa järjestetään. Kaikki yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita tutustumaan Mielenvireyden toimintaan. Helmikuussa tapahtumina on esimerkiksi taidepolku ja sosiaalipedagoginen ratsastustoiminta. Löydät tarkemman toimintakalenterin täältä.

Viimeksi päivitetty: 26.1.2023