Ilmoittaudu Luonnosta hyvinvointia -ryhmään!

Haluatko viettää enemmän aikaa luonnossa ja tutustua uusiin ihmisiin? Etsitkö uusia tapoja vahvistaa luontoyhteyttäsi, palautua ja säädellä arjen kuormitusta?

Luonnosta hyvinvointia -ryhmässä kokoonnumme vaihtuvissa lähiluontokohteissa ja teemme erilaisia harjoituksia yksin ja yhdessä. Esimerkiksi pyöräilemme ja halutessasi voit kokeilla uimista luonnonvesissä. Ryhmän järjestävät opintopsykologiharjoittelija Aino Kärpänniemi ja vaihtuva ohjaajapari yliopiston Koulutus- ja ohjauspalveluista. Kokoonnumme 4 kertaa perjantaisin: 22.9., 29.9., 6.10. ja 13.10. klo 13.00 alkaen vaihtuvissa lähiluontokohteissa. Ryhmäkerran kesto on noin 2–3 tuntia.

Ryhmäkertojen teemat:

22.9. Hyvinvointia luontoyhteyttä vahvistamalla

Paikka: Kuivasjärvi, lähtö yliopistolta

29.9. Palaudu luonnossa

Paikka: Letonniemen luonnonsuojelualue

6.10. Luonto ahdistuksen ja stressin säätelyn tukena

Paikka: polkien Oulujokea pitkin ja pulahdus luonnonvesiin Tuiran uimarannalla

13.10. Lempeyttä ja hyväksyntää luonnosta

Paikka: Kasvitieteellinen puutarha

Ryhmään mahtuu enintään 16 opiskelijaa. Ryhmä järjestetään, jos osallistujia on vähintään 8. Toivomme, että pystyt osallistumaan kaikille kerroille. Ilmoittaudu mukaan täällä 15.9.2023 mennessä!

Lisätietoja: aino.karpanniemi@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 4.9.2023