Ilmoittaudu Slush-yhteisötapahtumaan Oulussa 22.11. mennessä – vielä ehdit mukaan myös pitchauskilpailuun!

Liike-elämästä ja yrittäjyydestä kiinnostunut opiskelija: Älä jää paitsi yrittäjyyden suuresta juhlasta, puhujista ympäri maailmaa, innostavasta ympäristöstä oppia uutta ja mahdollisuudesta sukeltaa Oulun kansainväliseen startup-verkostoon. Oulun omalla Startup Stationilla tapaat työelämän huippuammattilaisia ja tulevaisuuden kansainvälisiä osaajia!
People visiting Slush event

Tervetuloa mukaan Slush-yhteisötapahtumaan perjantaina 1.12.2023 klo 14 alkaen. Tapahtumapaikkana on Startup Station osoitteessa Hallituskatu 36 A, Oulu.

Tapahtumassa on mahdollisuus osallistua myös pitchauskilpailuun. Kilpailun ilmoittautuminen on auki 15.11.2023 saakka. Pitchatakseen ei tarvitse olla ammattilainen, ja kilpailuun osallistuville tarjotaan valmennusta.

Lue lisää tapahtumasta ja varaa pian lippusi - paikkoja on rajoitetusti!

Tapahtuman järjestävät yhdessä Finanssi ry, OuluES, Oulun Ekonomit, Suomen Ekonomit, BusinessAsema, BusinessOulu, Oulun yliopisto, Oulun ammattikorkeakoulu, Pohjois-Pohjanmaan yrittäjät ja Oulun kauppakamari.

Viimeksi päivitetty: 8.11.2023