Ilmoittautuminen kevätlukukaudelle 2022 on alkanut

Ilmoittautuminen Oulun Yliopiston kevätlukukaudelle 2022 on alkanut. Ilmoittautumisaika on 1.12.2021 - 31.1.2022, ja ilmoittautuminen tehdään OILI -palvelussa.

Ilmoittautuminen on avoinna 1.12.2021 - 31.1.2022, jolloin voit myös tarvittaessa muuttaa aiemmin kevätlukukaudelle tekemäsi poissaoloilmoittautumisen läsnäoloksi. Vain läsnäoleva opiskelija voi osallistua opetukseen, suorittaa tenttejä ja valmistua. Ilmoittautuminen koskee myös erillisen opinto-oikeuden saaneita.

Lukuvuosi-ilmoittautuminen tehdään sähköisesti OILI-palvelussa. Palveluun kirjaudutaan yliopiston käyttäjätunnuksella. Ilmoittautuminen tehdään opiskeluoikeuskohtaisesti, eli voit ilmoittautua jokaiselle opiskeluoikeudelle erikseen läsnä- tai poissaolevaksi. Lisää tietoa ilmoittautumisista täältä.

Kaikissa lukuvuosi-ilmoittautumista koskevissa kysymyksissä voit ottaa yhteyttä oman tiedekuntasi lähipalveluihin.

Viimeksi päivitetty: 1.12.2021