Info aineenopettajaopinnoista biologian ja maantieteen opiskelijoille 12.3.2024

Kiinnostaako aineenopettajuus ja haluaisit kuulla lisää biologian ja maantieteen aineenopettajan opinnoista ja työstä?

Tule mukaan aineenopettajainfoon ti 12.3.2024 klo 8.30–10 saliin L7.

Tilaisuudessa on paikan päällä aineenopettajuuden osaajia kuten Norssin aineenopettaja, ainedidaktiikan yliopisto-opettaja ja aineenopettajaopiskelija keskustelemassa muun muassa aineenopettajan opinnoista ja työstä. Infon tavoitteena on jakaa tietoa aineenopettajuudesta, aineenopettajan opinnoista ja pedagogisista opinnoista

Tule kuulemaan ja kysymään lisää! Tapahtuma on avoin kaikille maantieteen ja biologian opiskelijoille ja erityisesti sitä suositellaan sellaisille, jotka ovat vähääkään miettineet aineenopettajaksi hakemista.

Voit esittää kysymyksiä ennakkoon aineenopettajaopinnoista. Kysymykset ja niiden vastaukset käydään läpi aineenopettajainfossa. Kysymykset voit käydä kirjoittamassa oheisen linkin kautta: https://forms.office.com/e/e59cT2qP1x?origin=lprLink. Laitathan kysymyksesi sunnuntaihin 10.3. mennessä, kiitos!

Viimeksi päivitetty: 1.3.2024