Info kyberturvallisuuden opintosuuntauksesta yliopiston opiskelijoille sekä henkilökunnalle

Syksyllä 2023 alkaa Tietotekniikan tutkinto-ohjelmassa uutena opintosuuntauksena kyberturvallisuus. Opinnoilla pyritään vastaamaan kyberturvallisuuden osaajien kasvavaan kysyntään. Suuntauksen painotuksena on tekninen osaaminen ja tavoitteena on kouluttaa henkilöitä, jotka osaavat suunnitella, kehittää, testata ja arvioida kyberturvallisia järjestelmiä, ohjelmistoja ja laitteita jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä.

Maanantaina 14.11. klo 10:00-11:00 pidetään infotilaisuus kaikille kyberturvallisuuden opiskelusta kiinnostuneille opiskelijoille sekä henkilökunnalle. Tilaisuudessa mm. opintosuuntauksen vastuuhenkilö Kimmo Halunen esittelee kyberturvallisuuden opintojen sisältöä ja käydään läpi opintojen valintaan liittyviä asioita. Lähtökohtaisesti opinnot ovat avoimia kaikille opiskelijoille tutkinto-ohjelmasta riippumatta.

Infoa voit tulla seuraamaan joko L2-saliin tai Zoomiin osoitteeseen: https://oulu.zoom.us/j/62490044090

Tilaisuus tallennetaan.

Lisätietoa aiheesta uutisessa Oulun yliopisto vahvistaa kyberturvallisuuden osaajien koulutusta.

Viimeksi päivitetty: 8.11.2022