ITEE Meets the Companies -tapahtumassa tapaat yrityksiä

Tule tutustumaan teknillisten alojen uramahdollisuuksiin useissa yrityksissä, kun ITEE Meets the Companies -rekrytointitapahtuma valtaa Career Centren.

Oletko tuleva insinööri tai teknisen -, matemaattisen -tai kaupallisen alan asiantuntija?

ITEE Meets the Companies -tapahtumassa pääset tapamaan yrityksiä, kysymään ja kuulemaan uramahdollisuuksista, ottamaan selvää harjoittelu- ja työpaikoista sekä verkostoitumaan teknisillä aloilla. Saat tilaisuuden esitellä osaamistasi sekä keskustella kasvokkain yritysten edustajien kanssa.

Tapahtuma on sinua varten, joka etsit teknillisten alojen uramahdollisuuksia, opiskelet Tieto- ja sähkötekniikan tiedekunnassa, muissa tiedekunnissa tai Oulun ammattikorkeakoulussa. Toviotamme myös väitöskirjatutkijat lämpimästi tervetulleiksi tapahtumaan.

Tapahtumaan osallistuvat yritykset ovat

• Aava Mobile Oy
  • Alif Semiconductor Finland Oy
  • Elektrobit
  • Detection Technology
  • Innomentarium Oy
  • Mikronix Oy
  • Tosibox Oy
  • Visidon Oy

ITEE Meet the Companies järjestetään yhteistyössä Tieto -ja sähkötekniikan tiedekunnan kanssa Linnanmaan kampuksella, Career Centren edustalla 16.11. klo 10.00–15.00 välillä.

Ota kaveri mukaasi ja tule tapaamaan yrityksiä!

Katso myös: Rekrytointitapahtuma: ITEE Meets the Companies | Oulun yliopisto

Viimeksi päivitetty: 14.11.2022