Jatka ruotsin taitosi kehittämistä: Tala med -kurssi alkaa 19.1.

Haluatko rohkeutta ilmaista itseäsi toisella kotimaisella kielellä?

Kaipaatko pientä ruotsin kielen kertausta?

Ruotsin kielen valinnainen kurssi Tala med (901025A) pyörähtää käyntiin torstaina 19.1. klo 14.00.

Tala med -kurssi on suunnattu kaikille yliopistolaisille kaikista tiedekunnista ja se toteutetaan etäopetuksena Zoomin kautta.

Kurssin painopiste on suullisissa taidoissa, ja se sisältää mm.

• Pari- ja pienryhmäkeskusteluja (sekä arkipäivän että alakohtaiset aiheet)
  • Mielipiteiden ilmaiseminen ruotsiksi eri viestintätilanteissa
  • Sanavaraston laajentamista
  • Omien puheenvuorojen valmistelu ja esitys

Opiskelijat voivat myös itse vaikuttaa aihepiireihin.

Tunneilla ei pidetä pipoa liian tiukalla – keskustellaan, nauretaan omille virheille ja opitaan yhdessä luottamuksellisessa ympäristössä, ylläpitäen kuitenkin tekemisen meininki.

Kurssilla on 80 % läsnäolovaatimus, tapaamiskertoja on 13 kevään aikana ja laajuus on 2–4 op. Kurssiarviointi on asteikolla HYV/HYL.

Opintojakson voi suorittaa, kun tutkintoon kuuluva ruotsin kirjallisen ja suullisen taidon opintojakso on hyväksytysti suoritettu.

Alkoiko kiinnostaa? Voit lukea lisää kurssista täältä: https://opas.peppi.oulu.fi/fi/opintojakso/901025A/1949?period=2022-2023

Ilmoittautuminen Tuudon tai Pepin kautta. Kurssin nimi ja koodi on: Tala med 901025A

Kysymyksiä voi esittää kurssin opettajalle, Anne Saarijärvelle sähköpostitse (anne.saarijarvi@oulu.fi)

Hjärtligt välkomna på kursen!

Anne Saarijärvi

Viimeksi päivitetty: 13.1.2023