JobTeaserin avulla rakennat urapolkuasi!

JobTeaser on täällä! Ota uusi uraportaali käyttöösi 7.12.2023 alkaen ja löydä alasi työmahdollisuudet, uraohjauksen ajanvaraus sekä uraasi tukevat tapahtumat ja työpajat.

JobTeaserin avulla löydät oman alasi työ- ja harjoittelupaikat sekä Oulun yliopiston urapalvelut. Tarjolla on satoja yliopisto-opiskelijoille ja vastavalmistuneille suunnattuja työpaikkoja Suomessa sekä tuhansia kansainvälisiä uramahdollisuuksia Euroopan alueella. JobTeaserissa voit luoda oman profiilisi, aktivoida työnhakuvahdin sekä saada tietoa uraasi tukevista tapahtumista ja työpajoista Oulun yliopistossa. Käytössäsi on myös inspiroivat vinkit työnhakutaitojesi vahvistamiseksi.

Kun haluat pohtia uraasi tai suunnitella tulevaisuuttasi uraohjaajan kanssa, voit varata ajan uraohjaukseen JobTeaserin Ajanvaraus-sivun kautta. Tällä hetkellä varattavissasi on uraohjausaikoja 31.1.2024 asti, ja alkuvuodesta 2024 avaamme lisää aikoja.

Oulun yliopiston opiskelijana tai väitöskirjatutkijana voit 7.12.2023 lähtien ottaa JobTeaserin käyttöösi Haka-tunnuksillasi osoitteessa oulu.jobteaser.com.

Huomaathan, JobTeaser korvaa 31.12.2023 loppuvan Valojobs-palvelun.

Näin otat JobTeaserin käyttöösi

1. Mene osoitteeseen oulu.jobteaser.com
  2. Halutessasi vaihda sisäänkirjautumissivun kieli sivun alaosan kielivalikosta.
  3. Lue ja hyväksy JobTeaserin käyttöehdot sekä yksityisyysehdot
  4. Valitse yliopistotilin kirjautuminen, jolloin kirjaudut Haka-tunnuksillasi. Luo käyttäjätunnus oulu.fi -sähköpostiosoitteellasi
  5. Valitse oma koulutusalasi. Koulutusalasi on se tiedekunta, jossa opiskelet. Valitsemasi koulutusalan perusteella JobTeaser tarjoaa sinulle automaattisesti sitä vastaavia työpaikkoja.
  6. Aseta työnhakuehtosi. Profiilistasi voit muokata hakuehtojasi jälkeenpäin. Huomaathan, että profiilisi koulutusala ja hakuehdoissa valitsemasi kielet vaikuttavat siihen, mitä ilmoituksia näet.
  7. Melkein valmista! Voit nyt selata JobTeaserin työpaikkoja ja tapahtumia sekä varata ajan uraohjaajalle.

8. Viimeistele JobTeaser-tilisi
    • Aktivoi halutessasi ilmoitukset työpaikoista ja tapahtumista.
    • Luo JobTeaser-profiilisi, johon sisällytät
      • Ytimekkään kuvauksen itsestäsi
      • CV:si ja LinkedIn-profiilisi
      • Koulutuksesi ja työkokoemuksesi
      • Kielitaitosi

Opiskelijoiden Help Centreistä löydät tietoa JobTeaserin käytöstä ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos jokin JobTeaseriin liittyvä askarruttaa, piipahda Career Centressä ja neuvomme sinua 😊

Viimeksi päivitetty: 15.3.2024