Kampukset täyttyvät kulttuurista vuonna 2026 - ohjelmaehdotuksia otetaan vastaan nyt!

Oletko haaveillut eläväisemmästä yliopistokampuksesta? Haluaisitko nauttia kulttuuritarjonnasta myös työpäivän aikana, esimerkiksi kesken lounastunnin? Voisiko Oulun yliopiston kampuksilla olla tarjolla houkuttelevaa kulttuuriohjelmaa ilta-aikaan, joka saisi yhteisömme jäsenet tulemaan kampuksille myös opiskelujen ja töiden jälkeen?

Etsimme nyt kekseliäitä tapahtumaideoita ja innokkaita kulttuurin tekijöitä, joiden avulla voimme yhdessä elävöittää yliopistoamme Euroopan kulttuuripääkaupunkivuonna 2026.

Lähetä ideasi meille täyttämällä oheinen kyselylomake: https://link.webropol.com/s/Oulu2026CampusAsAStage.

Tapahtumaideoita otetaan vastaan 31.3.2023 asti. Vastanneiden kesken arvotaan 10kpl Unirestan kahvilippuja.

Oulun yliopisto ja OYY osallistuvat Oulun kulttuuripääkaupunkivuoden ohjelmaan yhteisellä Creative Campus -projektillaan, jonka tapahtumat koostuvat vakiintuneiden tapahtumien lisäksi myös uusista tapahtumakonsepteista. Yksi vuonna 2026 julkaistavista tapahtumakonsepteista tulee olemaan Campus as a Stage -tapahtumasarja, jonka tavoitteena on avata Oulun yliopiston kampusten yhteisö- ja vuorovaikutustilat kulttuuritoimijoiden käyttöön muun muassa konsertteja, esityksiä ja taidenäyttelyitä varten. Campus as a Stage -tapahtumien tarkoituksena on vahvistaa yhteisöllisyyttä ja hyvinvointia sekä tuoda kulttuuria tiiviimmäksi osaksi yliopistoyhteisömme arkea. Tapahtumaideoita tullaan toteuttamaan osana Campus as a Stage -tapahtumasarjaa vuonna 2026.

Viimeksi päivitetty: 2.2.2023