Kansainvälisyysseminaari 31.10. klo 17

Monia opiskelijoita kiinnostaa omalla uralla kansainvälistyminen ja sen myötä oman uran monipuolistaminen, mutta millaisia polkuja kansainvälistymiseen oikeastaan on? Miten omaa uraa voi lähteä opiskeluaikana ja sen jälkeen viemään kansainvälisempään suuntaan?

Tervetuloa kuuntelemaan ammattikuvaseminaaria ”Kansainvälisiä uratarinoita” Telluksen Stagelle 31.10. klo 17 alkaen! Tapahtuman järjestäjänä toimii EGEA Oulu yhteistyössä OYY:n kanssa. Puhujina toimii kolme entistä maantieteen opiskelijaa, ketkä ovat valmistuneet Oulun yliopiston maantieteen laitokselta, ja ovat sekä opintojensa aikana että niiden jälkeen tehneet uraa kansainvälisesti eri tavoin. Tule siis kuulemaan, miten jo opiskeluajan kansainvälisyys on vaikuttanut puhujien urakehitykseen ja miksi kansainvälistyminen kannattaa. Teema sopii jokaiselle, joten kuka tahansa pääaineeseen tai tiedekuntaan katsomatta on tervetullut - tapahtuma on avoin kaikille OYY:n jäsenille!

Tarjoamme paikallaolijoille pientä purtavaa alkaen kello 16.45, joten ilmestythän jo silloin paikalle! Esitykset aloitamme kello 17 ja jokainen esitys pidetään suomeksi. Jos tapahtumasta herää kysyttävää, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen oulu@egea.eu

Nähdään Stagella!

Ystävällisin terveisin,