Kesäharjoitteluun CERNiin - hae tammikuun 2024 loppuun mennessä

Helsinki Institute of Physics (HIP) tarjoaa vuosittain mahdollisuuden opiskelijoille hakea CERNiin tekniikan ja fysiikan alan kesäharjoitteluun.

HIPin harjoitteluohjelma, lisätietoa: Summer Jobs @ CERN - Helsinki Institute of Physics (hip.fi).

Infotilaisuus on perjantaina 19.1.2024 klo 14:15 alkaen Zoomissa (ks. linkki yllä).

HIPin harjoitteluohjelman paikkoihin haetaan etenkin tietotekniikan, tietojenkäsittelyn, sähkö- ja konetekniikan ja fysiikan maisterivaiheen opiskelijoita.

Lisäksi CERNillä on omat harjoitteluohjelmansa, joihin useimpiin haku päättyy myös tammikuun 2024 lopussa. Lisätietoa: https://careers.cern/students

Haku tapahtuu suoraan ohjelmien ohjeiden mukaisesti.

Oulun yliopistolla on HIPin paikkoihin yhden opiskelijan kiintiö. Opiskelijat hakevat paikkoja omien kiinnostustensa mukaan. HIPin tutkimusryhmät tekevät valinnan. Valituksi tullut Oulun opiskelija tekee sen jälkeen SoleMoveen harjoittelutukihakemuksen normaaliin tapaan. Harjoittelusopimukseen kirjataan lisätietona, että harjoittelutuki on HIPin suosituksen mukainen (suurempi kuin mitä tavallisesti maksetaan kotimaan harjoitteluissa).

Oulun yliopiston harjoittelutuesta saat lisätietoa Opiskelijalle -sivustolta tai laittamalla sähköpostia: johanna.aromaa (at) oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 16.1.2024