Kickstart liikeideakilpailu 2024 – Save the dates!

Haluamme kannustaa opiskelijoita kehittämään uusia liikeideoita ja jakamaan ne Kickstart liikeideakilpailussa! Tiimisi voi voittaa yhteensä jopa 1000 € + 1500 € esittelemällä liikeideansa. Potentiaalisille ideoille on tarjolla myös tukea jatkokehitystä varten.

Kickstart liikeideakilpailussa Olun yliopiston, Oulun ammattikorkeakoulun sekä Oulun ammattiopiston etevimmät opiskelijat ottavat toisistaan mittaa ja kilpailevat yhteensä jopa 2500 € palkinnoista.

Osallistu kilpailuun lähettämällä maksimissaan viiden minuutin video, jossa esittelette liikeideanne. Idean tulee tarjota ratkaisu oikeaan ongelmaan tai haasteeseen. Mikäli ideasi pääsee jatkoon, sinut kutsutaan oppilaitoksesi semifinaaliin.

Jokaisesta oppilaitoksesta valitaan kolme parasta tiimiä finaaleihin, joissa pitchaatte ideanne live-yleisölle sekä yrittäjyyden asiantuntijoista koostuvalle raadille, joka päättää voittavat tiimit sekä antaa arvokasta palautetta liikeideastanne.

Yliopiston semifinaaleissa on palkintoina 1000/500/300 euroa kolmelle parhaalle tiimille ja finaaleissa 1500/1000/500 euroa.

Aikajana:

16.9. Haku kilpailuun aukeaa
30.10. Haku päättyy
13.11. (viimeistään) Semifinaalit
27.11. Finaalit

Lisää tietoa, ohjeita ja rekisteröityminen: https://www.kickstartoulu.fi/
Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä tai kaipaat lisätietoa, voit laittaa viestiä osoitteeseen ville.saarenpaa@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 26.8.2024