Kiinnostaako vaihto-opiskelu? Tervetuloa infoon!

Vaihtoon lähteminen on erinomainen tapa kerryttää kansainvälisiä kokemuksia ja osaamista opintojen aikana. Jos olet kiinnostunut vaihto-opinnoista, tule kuulolle vaihto-opintoihin liittyviä infotilaisuuksiin 9.11. Study Abroad Fair -tapahtumaan. Infoja on vetämässä Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut.

Opiskelijavaihto-infosessiot selventävät vaihtoon lähtemistä ja siihen liittyviä prosesseja. Saat yksinkertaisia toimintaohjeita, ja kuulet myös siitä, millaisia vaihtoehtoja, kohteita ja muuta tukea Oulun yliopisto ja Oamk tarjoavat opiskelijoille vaihtoon lähtemiseen liittyen. Tule mukaan ja inspiroidu lähtemään maailmalle vaihtoon!

Infoissa kuulet myös vaihdossa olleiden opiskelijoiden kokemuksia.

Infoja pidetään kaksi (kesto n. 30 minuuttia). Infot pidetään Career Centren edessä, Linnanmaan kampuksen pääaulassa torstaina 9.11. kello:

• 12.00 - 12.30 ja
  • 13.30 - 14.00

Infot ovat osa Study Abroad Fair -tapahtumaa, jolla juhlistamme kansainvälistä liikkuvuutta. Samaan aikaan järjestämme Festival of Cultures -tapahtuman, joka juhlistaa kansainvälistä ja monimuotoista korkeakouluyhteisöämme.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja opiskelijavaihtoon lähtemisestä:

Oulun yliopisto: www.oulu.fi/fi/opiskelijalle/vaihto-opiskelu

Oamk: www.oamk.fi/exchangeoptions

Kyselyt ja lisätiedot tapahtumaan liittyen: festivalofcultures@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 3.11.2023